Kaçan Panda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paraşüt satın alıp kullanmaya başladık ancak bilgimiz yoktu, bir temsilcinin arayıp bize sistemi anlatmasını talep ettik. 30 günlük bir pakette, 11. günde arayıp bilgi vermek istediler.

BirFatura'yı bulduk internetten, deneme sürümünü başlattık ücretsiz ve arayıp anlattılar sağolsunlar. 100 TL kredi yükleyip kargo yollamayla başladık sıfır sıkıntı. Sistemde arayüzde kusursuz. Destek veren arkadaşlarda plaza diliyle konuşup anlamayacağınız terimlerle değil de, en basit anlatımla size sistemi açıklıyor. Tek seferlik yapılacak ayarları kendileri halledip, size açıklıyor. Ben 4 aydır sıfır sıkıntıyla kullanıyorum, gayette memnunum hocam.
Bende dün çağrı merkezini aradım beklemek istemedim kapattım, geri dönüş yaptılar dediğiniz gibi herşeyi açıkladılar.

Çok teşekkür ederim, iyi çalışmalar.