aynen hatırladım bende şimdi1-2 sene önce kurmuştum aklımda kalmamış tam hatırlayamadım
o ptah.inc den düzenliyoduk sanırım ama hangi kısmı ona bakıyorum şimdi
Yerini buldum sourcemod/configs klasörüne girdikten sonra core.cfg açın
"BlockBadPlugins" "yes"
şu kodu
"BlockBadPlugins" "no"
böyle yapın kaydedin dikkat edin gslt token banı yiyebilirsiniz