Yurtiçi kargo ile çalışmaya başladık aylık 50 kargo anlaşması ile dosya: 12 TL +KDV /// 1-3 desi 17 TL +KDV bana ücret çok faaaaahiş geliyor sizce yurtiçi kargoya göre nasıl?