İlginiz için teşekkür ederiz fakat takibini yaptığımız bir başlık var oradan paylaşmanız hem nizam hem de tek konudan devam edilmesi adına daha uygun olacaktır. Hepimizin başı sağolsun.

https://www.r10.net/off-topic/225678...at-2020-a.html