V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haxm kurdum fakat çok yavaş 4-5 dakikadır telefonun açılmasını bekliyorum galiba sunucuda olacak iş değil bu.
VDS ler sanallaştırılmış OS kullanabiliyor. Muhtemelen ondandır.