48 bine aldığım 0 aldığım 2014 model aracım şuan 80 bin tl'ye havada gidiyor. Bence yükselen araç piyasası değil, düşen tl değeridir. Tl o kadar değersizleşti ki son bir kaç yılda, bu onun yansımasıdır.