Kia ceed arıyorum ben uzun zamandır, piyasaya bakıyorum bundan 5 ay önce 70-90 bandında geziyordu. Şuan 100-150 bandında (100k olan ağır hasar kayıtlı fiyatının uygun olması bu yüzdenmiş)
Birine hele gıcık oldum 2012 model 130 bin de bir aracı 134.000 TL koymuştu. Bayiye baktım 126.000 den başlayan fiyatlarla diyor yani boş paketi ama en azından 0 bayiden
en son bu gün Diyarbakırdan bir araç buldum, 94.500 yazmıştı ön kaput, sağ ön çamurluk değişik. Sağ iki kapı, sağ arka çamurluk ve ön sol çamurluk boyalı. Çiziklerde varmış adam 94 diyor en son hangi akılla bu fiyatı vereyim Allah aşkına ? Eskiden 100 bin TL param olsa bmv, Mercedes, Audi binerim derdim. Şimdi Tofaşa binecek duruma geldik
Bunların tek sebebi al sat yapanlardır. 50,000 alıp 55e koyuyor ilan verecek olan da bakıyor 55, aa benim aracım 60 yapar. Öyle öyle 50 bin olan araç iki katına çok kısa sürede çıkıyor
Yeğenim var 2017 hundai i20 en full olanını 2017 de sıfır bayiden aldı 53.000₺ geldi engelli kardeşi üzerinden aldı. Şuan aynı araba piyasa değeri 110.000 isteyenler var. 120 isteyen var akıl işi mi 3 yılda iki katı para 😊 Allah akıl fikir versin.