kardeş sen mevzuyu yanlış anlamışın. sızlanmak acizlerin işidir ben sızlanmıyorum. bence bakış açını değiştir. yurtdışında kaldığın için türkçeyi biraz yanlış anlamaya meyillisin anlaşılan. kimse senin gibi sızlandığımı falan söylemedi türkiyede. sidik yarışına girmenin de bi alemi yok senin açtığın şirketi herkes açıyor ben de açtım başkası da açtı şirket açmak o kadar zor birşey değil. bana zaten kimse şunu kullan bunu kullan demiyor ben kendi tercihimi yapıyorum. react uzmanı olduğumu söylemiştim. gereksiz yere yeni icatlar çıkarıyorlar bunlar da sektörü kötüleştiriyor diyorum sadece hepsi bu. daha fazla konuyu başka taraflara çekme. sana isviçrende başarılar dilerim kardeşim.
İyi dileğin için teşekkürler. Aslında böyle yazmamın amacı senin gibi düşünmem. Kendime kızıyorum Yani. Ben webci değilim ama mecburen web tarafına da geçmek zorunda kaldım ve yığınla yeni şeylerin çıktığını, kafa karıştırıcı olduğunu düşündüm. Webe karşı soğuktum iyice soğudum ama bi yerden tutup nodejs öğrendim.. şimdi
asp.net core üzerinden gidiyorum, bide vue kullanacağım bakalım. Yapacak Bi şey yok..
Belki o sızlanan kişi benim aslında. Kusura bakma. İyi forumlar