netkure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evde fıstık yetişmez öyle olsa her antep evinde damda ev içinde agacı olurdu fıstık agacı en az köklerini 5metre yere salar ve ilk 3 yıl fıstık vermez sonrasında bakıma göre fıstık verir
Doğru hocam

talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iklim önemli adana da maalesef çiçek iken döküyor hep .

Portakal mandalin buda fikir ama ben size tavsiye nar , badem veya çikolata ağacı 🙂
Evde yetiştirip kendim yiyebilceğim birşey gerekiyor derken nar fikri çok güzel teşekkür ederim hocam

Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu mu? Evde?

hocam fiyatları baya pahalı, pazardada artık herşey çok pahalı geçen gün 6 lira kilosu mandalina verdim, artık evde birşeyler yetiştirip kendim yemeyi düşünüyorum