Ehrlich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, win10 kullanıcısıyım 180x sürümündeyim sürekli 190x sürümü geçirmeye zorluyor en az 3 4 sefer geçmek bende istedim fakat indiriyor yükleme kısmında hata veriyor o kısıma denk gelemedim, sistem geri yükleniyor diyor ve kısır döngü içinde bana güncelleme yapmamı istiyor acaba buna bir çözüm var mı ? Güncelleme bildirimi kapatmak ya da güncellemeyi sorunsuz yapmak için ? Kendi sitesinden güncel 190x sürümü de indirip update denediğimde gene aynı hatayı aldım.
Orjinal lisans değilse ondan dolayı yapıyor olabilir. Sitede 15-25 TL gibi rakamlara orjinal lisans satanlar var bende aldım hiçbir şeyle uğraşmıyorum.