o nasıl düşünce hocam ankaraya gelsin mi dedik 81 ilde insanımız var düşündüren şey neden ERZURUM? Orası veya burası oönemli değil oadakiler insan burdakiler değil mi ?
Her ilimizde hastane var kusura bakılmasın yeeü gelince sağlık hizmetinde çok iyiyiz deniliyor.
üzülerek söylüyorum ki ironiyi anlamamissiniz bir kez daha okumanizi rica ederim...