Ne kadar saçmalamışsınız.
Konu başlığınızda saçmalıkta zirve yaptığınıza inancım tam oldu.
konunun kategorisine bakın ve görüşünüzü kendinize saklayın.
Şu an öyle bir gelme gitme durumu gözükmüyor İNŞALLAH da olmaz
İnşAllah hocam, " gelme durumu gözükmüyor" demişssiniz,istihbarat sağlam galiba yola çıktıklarında mesaj atarsanız sevinirim. Şaka gibi yorumlar geldi çok iyi bir forumuz 👏👏🎉🙄🙄
bu sorunun ssl den dolayı oldugunu biliyorsunuz umarım. Siteyi kuran kişinin acemiliğidir. Takip ettiğim bir site burası hocam.
--- Herkese yorumları için teşekkürler dilin kemiği yok birisi" beyinsiz "der, birisi "saçmalamışssınız " der. Değişiksiniz vereyim hesabı siz açın konularımı olur mu ?