fatihemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de arabayı alırken Tuscon, Qasqai ve Sportage baktım bir kaç gün sadece. En son tek sefer 3008'e bakmaya gittim, arabanın anahtarı ile çıktım. 3008'in diğerlerine göre daha iyi olduğunu düşünüyorum. Şahsi görüşüm.
3008 gerçekten aklımı karıştırmıyor değil sürekli incelemelerini izliyorum 😂 sonra nissanda karar kılmıştım bakalım ne olacak 😂