İlk başlarda yoktu ama şuan deli olcam çözemedim bir türlü. Acil yardımınız lazım r10 halkıUzak masaüstüne bağlanmaya çalıştığımda, bana “your account has been disable” diyor fakat aynı hesapla dün girmiştim. Birde r10 a foto yükleyemedim konuya