Bu yanlış bir düşünce açıkçası. O zaman ben de 1250 gönderi ile sıraya girer mini bir şubeyi öğleden sonra kendime tahsis ederim, ya da 16:45'de sıra alır adamları evine 2 saat geç yollarım. Bence daha erken bir saatte gitmeniz hem sizin hem de personel için daha kolay olacaktır.
Asıl sizin ki yanlış bir düşünce. Müşteri isterse elinde 1000 adet kargo ile gider. Saat 5'e kadar teslim alır sonra kapatır gider. 16:45 de geldi, tüm ürünleri yollayalım kapatalım diyecek hali yok. Mesai saati 17:00'ye kadar. Gelen ne ise yapmak zorunda yoksa gitsin dışarıda çalışsın. Bence artık memuriyet özel sktör gibi olmalı. Maaşlar düşürülmeli. Akşama kadar lak lak çene yapıp bir halta yaramayanlar aynı maaşı almamalı. Performansı düşük olanlar sözleşmeli gibi hemen ertesi seneye kapıya koyulmalı. O zaman eşşşşeeeek gibi nasıl çalışıyorlar görelim. Millet acından ölüyor bunlar daha bize zam yok mu diyor. Allah gözünüzü doyursun. Sıcak yerde oturarak çalışıyorsunuz. Daha aldıklarını beğenmiyorlar. Nankörlük başka bir şey değil. Asgari ücretli de hamal.