Konu
Zoraki çalışan kargo elemanları
25-02-2020, 15:17:27
#38
Dijitalbaslangic
İşe bak bende şu an PTT de kargomu almak için sıra beklerken can sıkıntısından r10 a giriyim dedim bu konu denk geldi, mıy mıy iş yapıyorlar 15-20kişi içerdeyiz 1 gişe açık sıra bitmek bilmiyor