YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sekmeye sağ tıklayıp kod görüntüle der misiniz? İçerisinde herhangi bir makro yazılımı vs bulunuyor olabilir mi?
dosyada makro yok