Cyerol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra özelleştirme olunca kızıyorsunuz. Bence en iyi yöntem özelleştirme bak bi özelleştir bakalım nasıl ilgileniyor seninle.
Başkan PTT devletin değil ki zaten. Özelleşti.