Nasıl gençlermiş zaman ne çabuk geçiyor ya.. Vallahi zamanın kıymetini bilmek lazım.
Zaman çok çabuk geçiyor.Bizde o zamanlar genctik lisedeydik.. O günleri özlüyorum.
daha yeni instada görmüştüm bu fotoları

nostalji oldum
O gördüğün sayfa benim.Tabi eger diğer sayfalar calmadiysalar.. 😀 Gerçi Abdulheyi etiketledik adam çaldi bi beğenme zahmetinde bile bulunmadi.İçlerinde en iyisi Erhandir. Hikayesinde bizi etiketledi 3-4 saat önce sağolsun.