bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru hatirliyorsun bizde 10 defa hatim etmişizdir hocam 😀
O değil de, Bölüm biter gece herkes polat ve memati gibi gezerdi sokaklarda. 😂😂