real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam eğer, Perşembe günleri akşam herkes kurtlar vadisine kilitlenirdi.
4- 5 defa en baştan bütün bölümleri izlediğim olmuştur.
Doğru hatirliyorsun bizde 10 defa hatim etmişizdir hocam 😀