talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah. Cevabin iyi oldu. İşyerindeki tartışmanın sebebini biraz daha anlayabiliyorum şimdi.
Ya arkadaş zihniyetine baksana. İşte senin zihniyetin ile orada ki çalışan bazı personelin zihniyeti de aynı. Sen diyorsun ki 550 TL yi personele değil devlete ödüyorsun. Yani diyorsun ki personel bir şey kazanmıyor devlet kazanıyor. Ben o 550 TL yi ödemesem devlet bu personele nasıl maaş verecek ? Zihniyetin bile saçma sapan ben senle neyi tartışayım ? Sen diyorsun ki bir sürü iş yapıyorlar kaldıramıyorlarsa yapmayacaklar bizde dünya sorun sıkıntı çekiyoruz ama mekanımıza gelen hiç bir müşteriye surat yapıp terslemiyoruz. Can ağzımızda olsa bile kibar kibar konuşuyoruz. Biz salakmıyız ? Şimdi o adam günde 1000 kişiye bakıyor diye beni terslemeye ne hakkı var ? Bende o zaman akşam saatleri dükkanıma gelenleri tersliyim diyim ki sana kadar kaç kişi ile uğraştım oldu mu bu şimdi ?