Memlekette herkes işini gerektiği gibi yapsa bu halde olmazdık zaten. İstediği kadar yorgun olsun kimse oradaki personelin suratını çekmek zorunda değil. Kaldı ki madem bu kadar memnun değil yaptığı işten versin istifasını güle oynaya yapacağı bir iş arasın