ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle yazılı olmayan kanunlar üretiyorlar. Tamda demek istediğim bu aslında. Müdüre çıktım diyorum ki PTT'nin bir kişi günde şu kadar kargo gönderebilir diye bir kotası / kuralı var mı diye soruyorum yok diyor o zaman bu personel neden bu kadar kargo getirmeyin diyor diyorum haklısın diyor. Saat 17:00'ye kadar kargo alınmıyor mu diyorum alınıyor diyor o zaman bu personel niye daha erken saatte gel diyor diyorum ? haklısın uyaracağım diyor.




Ya hocam kalp kırmak istemiyorum da valla boş konuşuyorsun neymiş o 550 TL devletin cebine giriyormuş personelin değilmiş. Personelin maaşını kim ödüyor devlet ödemiyor mu ? şu cümlen ile bile ne kadar boş konuştuğun belli daha önce yazdıklarına cevap bile vermeye gerek duymuyorum bu cümlen den ötürü.
Eyvallah. Cevabin iyi oldu. İşyerindeki tartışmanın sebebini biraz daha anlayabiliyorum şimdi.