Hocam şimdi sana durumu şu şekilde aciklayayim;
Sadece kendi pencerenden bakarsan haklı gibi görünebilirsin. Şimdi o senin suratsız dediğin arkadaş eminimki sana varana kadar kaç kargo kabul etmiştir. Sadece kargo değil posta da kabul etmiştir. Yani tebligat, kayıtlı kayıtsız posta vs. Ve bunu çoğunlukla öğleden sonraları yapıyorlar. Yani sabahtan kimse gelmiyor öğleden sonraya bırakıyorlar işi. Birde resmi kurumlar mesai saati bitimine eve giderken bırakıyorlar postayı. Senin saat 16:00'da o kadar kargo getirmen işi sıkıntıya sokmuş. Şöyleki senin kargolarının hepsini kabul etmek zorunda. Kabul etmeliki sevki sağlansın. Sen saat 16:00'da sanane ben 50 kargoda getiririm diyemezsin. Maalesef yani karsindakide robot değil. Birde kargo kabul formu doldurmak zorundasın. Gişe personeli de doldurmak zorunda. Yani bu kıllık yapmak değil. Siz bu zamana kadar doldurmadiginiz için size öyle geliyordur. iletişimde sıkıntı var tamam ama empati yapmak lazım. PTT'de işler az personel çok iş prensibiyle yürütülmeye çalışıldığı müddetçe bu böyle devam edecek. Daha erken getirirseniz bence problem kalmaz. Ya da kargonuzu bırakın yarın kabul etsinler. Sürekli yapıyorsanız bu işi anlaşın kargonuzu bırakın eğer kabul ederlerse sonraki gün de barkodlarınızı alırsınız. Son olarak o 550 TL devletin cebine giriyor, personelin değil. Personel de işyerinde sağlığını koruyacak koşullarda çalışmalı. Robot değiliz sonuçta.
Sevgiler.