Bu yanlış bir düşünce açıkçası. O zaman ben de 1250 gönderi ile sıraya girer mini bir şubeyi öğleden sonra kendime tahsis ederim, ya da 16:45'de sıra alır adamları evine 2 saat geç yollarım. Bence daha erken bir saatte gitmeniz hem sizin hem de personel için daha kolay olacaktır.
Nasıl yanlış düşünce ? Ne diyorsun sen arkadaşım ? 17:00 ye kadar çalışıyorlar zaten 5 dedin mi sistemi kapatıyor senin ister 1 kargon olsun ister 1.200 kargo olsun 17:00 oldun mu yada mesai saati bitimi geldiğinde almıyor daha. 1000 kargo ile gittin 17:00'ye kadar kaç adet alırsa alır 17:00 geçtin mi bırakır yarın gel devamı getir der sistem budur bende bunu anlarım. 15 tane kargo girecek mesai bitmesine daha var 30 - 45 dakika kargo poşetlerinin hepsinin içinde barkod var elinde cihaz var okutup okutup alıyor 15 kargoya sisteme girmesi 10 dakika sürmez neyin tantanası yapılıyor ? Senin dediğin gibi 1000 kargoyu girmek için 2 saat fazladan mesai yapmıyorlar yani mesai bittin mi sistem kapanır kalırsa kalır