eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yanlış bir düşünce açıkçası. O zaman ben de 1250 gönderi ile sıraya girer mini bir şubeyi öğleden sonra kendime tahsis ederim. Bence daha erken bir saatte gitmeniz hem sizin hem de personel için daha kolay olacaktır.
öyle olmuyor ama hocam sen n11 gittgidiyorda belirtiyorsun mesela aksam saat 16:00 a kadar gelen kargolar aynı gün kargo diye simdi snn müsterin belli olmuyor saat 3 e kadar 10 kargo geliyor kalan 1 saatte 15 kargo geliyor napacaksın orda beyefendiler yorulmasın diye müsterini madur mu edeceksin 1250 degil 2250 üründe olsa gidip vereceksin sen para kazanacaksınki devlet para kazansın ve orada oturan kisi maasını alabilsin rahatca herkes kendi açısından düsünmeyecek bu olayı senin isin neyse onu yapacaksın senin isin aksam 17:00a kadar gelen kargoları kabul etmekse kabul edeceksin veya bırakıp bimde a101 de kasiyerlik yapacaksın para kolay kazanılmıyor