Terbiyesizlik diz boyu, iyi sabretmişsiniz. Bence şikayet etmedik kurum bırakmayın, peşini bırakmayın. Yakında performansa göre maaş sistemine geçeceklermiş, internetten bizimle ilgilenen kişi hakkında puan verebileceğiz ve ona göre maaş alacaklar. Bakalım bu yöntem işe yarayacak mı?