vallaha sonuna kadar haklısın hocam tasımacılıktaki hatalar, unutulan kargolarda cabası bizim kargoda 250 tl degerinde telefon ekranı kayboldu zaten ürün bası 3-5 bisey alıyoz sonra kaç kargo bedava çıkmıs olduk zararı dogrultalım diye