Sonuç alana kadar şikayet edin, yıldırana kadar o şubeyi baskılayın. Devlete sırtını yaslamamayı öğrensinler.

Özel firmalarda sorun yaşadığımda direk şikayet ediyorum. Çözüm alana kadar devam, çözüm alamazsam kargo değişikliği. Bana yardımcı olmayana para kazandırmanın anlamı yok.