Arkadaşlar bu yazılımlardan kullanan var mı kulanıyorsa demo sitesini atabilir mi ? fikir verebilir misniz ?
Tam olarak planınız nedir? ne üzerine bir satış planlıyorsunuz?
Bu sistemi şuan kullanıyoruz. Artı ve Eksileri var elbette ki. Pahalı bir yazılım ama neticesinde.