Hocam selamlar ben iddayı bırakmış biri olarak söylüyorum lisede bi ara paraya sıkışınca oynardım ve aşırı derecede kazanırdım. Ama boğazımdan hiç bir zaman kazandığım parayı ne geçirdim nede o parayı kendime birşey aldım hiç bir zaman o parayı harcamadım yatırdığım hep vicdanım döndü kaybedicek bahise kazandığım tüm haram parayı bastım gene kazandım, gene bastım gene kazandığım bile oldu miktar büyüsede beyin istesede gönül istemediği için en son hiç futbolda tahmin olmasın diye gidip rastgele bir basketbol bahsine bastım ve tüm parayı bu sefer sıfıra indirdim

geçenlerde bir kere daha idda oynadım paraya ihtiyacım vardı 9 lira 66 kuruşu 3 maçta 31 tl 76 kuruş yaptım ve gene vicdanım el vermedi nesine hesabımı içindeki parayla silme talebi yolladım adamlar gene parayı bana yolladılar ve hesabı öyle sildiler bende mehmetçik vakfına bağışladım o parayı kuruşuna kadar

idda oynadığım süre boyunca vicdan beni engelledi idda oynarken kazandığımda para kazanmakla mutlu olmadım tahminlerim tuttuğunda fanatikliğim ile mutlu olmuştum ve idda oynamakta hem cebime zarar verdi hem gündelik hayatıma.

geçen gün merak ettim forumda aktif tahmin veren yerler varmı diye başlıcam diye konu açmıştım youtubeye bi girdim baktım piyasadaki tüm bahisçiler 3 maç 2.30 risk kuponu diye kupon yapıyorlar tek amaçları insanların izlemesi ve kendi tanıtımlarını yapmak olduğunu gördüm.

Tavsiyem hocam bırakın iddayı herkes bıraksın hani derseniz para lazım iddaya yatırcağınız paraya instagramda yada sosyal medyalarda dükkan açıp dropshipping reklami için kullanmak daha mantıklı 10 tl 20 tl reklam maliyeti bile 1 alıcı getirtebiliyor. Ben 50 tl reklam ile 3 alıcı buldum fakat takipçim az diye güvenmediler