forumda ücretli yapılan bir işi ücretsiz yapamazsınız diye uyarı almıştım.
değerli düşünceniz için tebrik ederim
Konuyu açmadan önce forum kuralları okudum ama bir madde göremedim ancak insanlara yardım edeyim derken ceza almak istemem. En iyisi ben bir yetkiliye danışıp konuyu öyle açayım. Güzel yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim hocam.