Kendime değil ya, note sersinin dışındakiler bana zayıf geliyor.
Ehhehehe doğrudur abi seni Note dışında kesinlikle kesmez. Telefon başarılı, şarj'da fena değil ancak biraz daha iyi olabilirdi. Hız açısından güzel telefon fakat nadirde olsa bazen ufak kasmalar oluyor, Tema yüklemiştim belki ondan olsa gerek diyeceğim ama son güncelleme geldi onu yükledim şu an canavar gibi.