transferwise çok daha mantıklı ve masrafsız diye biliyorum
Transferwise ı ben kullanıyorum. Diğerlerine göre baya hesaplı.
Konuyu açan arkadaş talep ederse referans kodu gönderebilirim.
Şimdi Transferwise yi inceliyorum hocam, teşekkürler ikinize de
işcep, garanti cevap vs kullanıyorsanız para gönderir gibi devam edin western union kısmından en son komisyon miktarını söylüyor, bankayı arayıpta bilgi alabilirsiniz.
https://www.westernunion.com/tr/tr/s...ey-online.html
veya burdan hesap açın, buradan da öğrenebilirsiniz.
arkadaşımın işcep ten bakıcam hocam komisyon oranlarına, teşekkürler