khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
transferwise çok daha mantıklı ve masrafsız diye biliyorum
steph4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Transferwise ı ben kullanıyorum. Diğerlerine göre baya hesaplı.
Konuyu açan arkadaş talep ederse referans kodu gönderebilirim.
Şimdi Transferwise yi inceliyorum hocam, teşekkürler ikinize de



Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işcep, garanti cevap vs kullanıyorsanız para gönderir gibi devam edin western union kısmından en son komisyon miktarını söylüyor, bankayı arayıpta bilgi alabilirsiniz.
https://www.westernunion.com/tr/tr/s...ey-online.html
veya burdan hesap açın, buradan da öğrenebilirsiniz.
arkadaşımın işcep ten bakıcam hocam komisyon oranlarına, teşekkürler