khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
transferwise çok daha mantıklı ve masrafsız diye biliyorum
Transferwise ı ben kullanıyorum. Diğerlerine göre baya hesaplı.
Konuyu açan arkadaş talep ederse referans kodu gönderebilirim.