Hocam ovh hostingle ilgili bir sürü şikayet okuyorum. Allahtan R10 dayız. Yoksa ben de öyle bir hataya düşüp ovh hosting alacaktım.
Çünkü sunucuları layer 7 diye duydum. Ama cpanel i bile crack verdiğini geçen gün bir r10 üyesinin açtığı konu sayesinde öğrendim.
Hocam vakit varken bu yanlış yoldan dönüp hetzner ile çalışın..