Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam,

muhalif olarak tüm samimiyetimle söylüyorum devletin zerre suçu yok. Bu konu milletin vicdanıyla alakalı. Son dönemlerde her kalem üründe bunu yaşıyoruz. Zam beklentisi içine girenler kara borsacılık yapıyor. Devlet her vicdansızın başına da bir memur dikemez. İnsanın polisi kendi vicdanıdır derler. Son dönemde vicdansızı bol bir millet olduğumuzu anladım.
parti meselesi değil devlet ülke meselesi adamlar bizim ülkemizde bizi köle edecekler birlik olma zamanı bence sağı solu alevisi başka bir şeyi ne olursa ben milletçi devletçi Atatürkçü ve ülküdaşım dediğin gibi