turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanıtın ne gittim eczaneye ilaç yokdediler. bende stok yapın diye konu açayımmı dedin.

Edit: Maksatlı açılmış bir konu oldugu, mesajları sonuna kadar okuyunca ap açık ortada. Başına böyle bir durum geldigi için ülkenin tamamımı etkiyecek bir başlıkla ne anlatmak istedigini.

BEN ÇOK İYİ ANLADIM. TETİKÇİLERDE HİÇ BOŞ DURMAMIŞ..

Gerçekten bir hastan varsa geçmiş olsun. Allah şifa versin.
şaka gibisin, bunu ülkeye nasıl bağladın ben ayrıca ankara Etimesgut ak parti üyesiyim sen nasıl bir dünyada isen banada söyle biz bunu devlete değil simsarlar için önlem diyoruz