StabilBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitti hocam denemeler başarılı hiç bir hata yok şuan da lisans sistemini bitiriyoruz ve yayında size de pm atım mı?
demo alabilirsem sevinirim hocam.

teşekkürler.