Genel anlamda ilk mesajlara cevapta vermiş olayım.
işportayı mesai saatleri dışında açabileceğim, Akşam alışverişi ve yürüyüşlerinin yapıldığı bir alanda (adana duygu kafe civarı)
Elektrik olmayacağı için sıcak-soğuk gerektiren ürünler satamam.
Mevsim bahar-yaza dönüyor, adana bu konuda bilirsiniz kış bitti bitecek.
Aslında 1 haftadır bijuteriye yoğunlaşmıştım ama ilk 10 mesajda hiç öneri yapılmadı
https://hizliresim.com/YV55Ek
bu ürünü 1 tl den alabiliyorum, ben 3 tanesini 10 tl den satarım diye düşündüm başlangıç olarak, kısa süre cevredeki esnafların, zabıtanın vs durumlarını görmek istedim. tezgah açmayı düşündüğüm bölgede çok fazla çorap satan var işportada, 1-2 dükkanda kemer çanta ve gıda grupları yakın bunun için bu gruplara girmeyi düşünmüyorum.
Fikirlerin devamı gelirse başım gözüm üstüne