Merhaba, sitelerimi VPS'e taşıdım. Bütün dosyalar aynı. Cron ile mail gönderiyorum kullanıcılara. VPS'e taşıdığımda mail göndermek isterken aşağıdaki hatayı alıyorum. Birsürü şey denedim ama maaesef üstesinden gelemedim. Yardımcı olursanız sevinirim. CyberPanel kullanıyorum, postfix

SMTP -> ERROR: Failed to connect to server: (0)
SMTP Error: Could not connect to SMTP host. Email Gönderim Hatasi: SMTP Error: Could not connect to SMTP host.

Ayarlar bu şekilde:

require("class.phpmailer.php");
$mail = new PHPMailer();
$mail->IsSMTP();
$mail->SMTPDebug = 1; // Hata ayıklama değişkeni: 1 = hata ve mesaj gsterir, 2 = sadece mesaj gösterir
$mail->SMTPAuth = true; //SMTP doğrulama olmalı ve bu değer değişmemeli
$mail->SMTPSecure = 'ssl'; // Normal bağlantı için boş bırakın veya tls yazın, güvenli bağlantı kullanmak için ssl yazın
$mail->Host = "mail.siteadi.com"; // Mail sunucusunun adresi (IP de olabilir)
$mail->Port = 465; // Normal bağlantı için 587, güvenli bağlantı için 465 yazın
$mail->IsHTML(true);
$mail->SetLanguage("tr", "phpmailer/language");
$mail->CharSet ="utf-8";
$mail->Username = "no-reply@siteadi.com"; // Gönderici adresiniz (e-posta adresiniz)
$mail->Password = "sifrem"; // Mail adresimizin sifresi
$mail->SetFrom("no-reply@siteadi.com", "baslık"); // Mail atıldığında gorulecek isim ve email
587 - 465 tls ssl her şekilde denedim, göndermiyor sadece hata değişiyor