O kadar ezik ve zavallı cümleler kuruyorsun ki. Narsist kişilik bozukluğu var muhtemelen sende.
Düşün bak kim olduğunu ne yaptığını bilmediğin bir kişi hakkında "bir şey yapmadı" diyebilecek kadar ezikçe konuşuyorsun. Yazdığımı bile okumuyorsun muhatap olmuyorlar değil oluyorlar dedim. Daha ne okuduğunu dahi bilemeyen bir adam gelmiş burada şov yapıyor.