emerald adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeterli cevabı son mesajımda aldım. Teşekkürler.

Onlar benimle muhatap oluyorlar çünkü mütevazi ve haddini bilen insanlar.
Muhatap olmayan mütevazı oluyorsa haklısın .
Sen şimdi 91 yılından beri ne yapamadin onu düşün .
Yapsan belki böyle biri eleştirirdi seni. Ama senin elestrilecek birşeyin yok
Had derken benim yaşım 35, seninki büyükse abi deriz . Sahi yaşın kaç , kaç okul bitirdin, belki benden tecrübelisin birşey öğreniriz