emerald adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
91 yılından bu yana programlama ile uğraşan, mesleği bu olan birisi olarak evet haklısın "teknik konulardan anlamam"

WP e rakip olamayacağını senin söylemene gerek yok zaten alenen belli oluyor. WP e rakip değil ama rakip olmadığı şeyden 120 kat hızlı olduğunu belirtmek ne peki? Kıyas yapmaktır ve kıyas yapıyorsan onunla özelliklerini karşılaştırıyorsun demektir. Yüzlerce özelliği olan ÜCRETSİZ bir sistem varken demosunu bile verilmeyen bir konu üzerinden şov yapıyorsunuz.

Soruya hala cevap vermediğiniz. Sizin çözümünüzden hızlı ve "ÜCRETSİZ" bir sürü "AÇIK KAYNAK" yazılım var. Bu durumda sizin sistem ne olmuş oluyor?
Onu kullan o zaman , bizim yazılım ile ilgilenme .
Blogger neyse Tumblr data life neyse bizim sistem o.
Onların sahibi burada seninle muhatap olmadığı için. Onlara bu ne diyemezsin . Bana dersin ben ulaşılıyorum aynı dili konuşuyoruz



BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmayan bir şey üzerine yorum yapılıyor. Bir görelim belki de tebrik edip satın alacağız. Demo sunarsanız aramızdaki kişilerin projeleri bizi mutlu edecek ve gurur duymamıza sebep olacaktır.
Çıkmadan fanboy lar saldırıya geçti , çıksa ne olur acaba