Burada ücretsiz yardım edecek arkadaşlar bulunur ama problem şu ki herkes bir şeyleri zamanını harcayarak ve tecrübe ederek öğrenmiş durumda. Bunun karşılığında bu şekilde konu açmayı ardından da o ifadeyi kullanmanı doğru bulmuyorum. Lütfen bunu kırıcı değil olumlu bir eleştiri olarak gör.
Bazen sistemsel bazen de gerçekten kullanıcı tarafından kaynaklı reklam problemleri olabilliyor. Bu noktada ortada bir sorun varsa ve birisi bunu düzeltecekse o hizmet karşılığında bir bedel olmalı diye düşünüyorum. Forumda yardımlaşma da olmalı tabi ama bu ahlak haline donüştürülmemeli ( bu ifade genel herkes için geçerli) iyi forumlar.