Baydu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda Türkiye'de paypal ile anlaşan aracı firmalar var ve Türkiye'den paypal kullanımına olanak sağlıyorlar ama bu aracı firmalar yüksek kurulum ücreti ve komisyon istiyorlar. Bu aracı firmalarla anlaşan paypal neden Türkiye ile anlaşmak istemesin? Bir çok ülkede kullanılan paypal neden bizim ülkemizde kullanılmasın? Bu devletlerle anlaşmış sonuçta bizlerle de anlaşabilir diye düşünüyorum.
Bunu senelerdir sadece sen düşünmüyorsun. Adamlara verilerini ülkeye getirmesini istiyorlar. Onlarda getirmiyor, şimdi sen yazdın güzel düşünüyorsunda 82 milyon ülkede senin düşündüğünü düşünen yokmu sanıyorsun. Senden önce düşündü insanlar ve kurumlar bunları, ama paypal sıcak bakmıyor. Devlete talep etsen ne olacak paypal istemiyor. Adam getirip datalarını ülkeye koymaz, vergide vermez. Almanyaya vergi verir ama Türkiyeye vermez, bizi seven bir kurum yok çünkü bu dünyada. Yani işin kısası kendinizide parçalasanız herşey paypalda bitiyor şuanda hükümette bile bitmiyor. Paypal şartları kabul ederse gelir etmezse gelmez. Bu iş imza toplamakla olmaz.