beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllardır ara ara atılıyor ise o işletme kötüdür eğer olmasaydı siz de yıllardır ara ara diğer işletmelere aynısını yapabilirdiniz bu savaş böyle giderdi.
google silmiyor çünkü yorumlar gerçek demektir hizmeti iyileştirmeye bakın
Senin uykun gelmiş anlaşılan. Yapılan ve bariz bildiğim bir şerefsizlikten bahsediyorum, sen kalkmış ön yargılı bir şekilde akıl veriyosun.
Bende şu şekilde yapayım o zaman hiç uğraşmıyım kötü yorum hizmeti alayım civardaki bütün otellere mahfedeyim puanlarınıda.
Bir turizm bölgesi etrafındaki tüm işletmeler iyi olursa büyür bunu bilmiyor anlamıyor kimse. Caddedeki Esnaflarda aynı şekilde, bir çok iyi esnaf bir araya gelirse o bölge ihya olur.



hotmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bir öneri: öncelikle yorum hizmeti alın. Daha sonra beş yoruma Like yapın en çok Like yapılan yorum en üstte görünür.Sadece tavsiye: )
teşekkür ederim tavsiyeniz için.