Merhaba,
12 yıldır turizm sektöründe otel olarak faaliyet göstermekteyiz. Küçük bir turizm kentinde, bölgenin en büyük oteliyiz. Kendini bilmez, ahlaksız motel ve pansiyon sahipleri yıllardır ara ara google dan kötü yorum atmaktalar. (Gerçekten müşterilerimiz tarafından atılan yorumları zaten çok iyi biliyoruz ve bellidir).
Google ile defalarca yazışmama rağmen bu yorumlardan bir türlü kurtulamadım.

Gerçekten bir yolu yok mudur bu işin?

Yardımcı olabilecek arkadaşlar iletişime geçerse sevinirim.