Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Poliklinik.net harika. Bülent Ersoy'un deyimiyle; fevkaladenin fevkinin de fevki
serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Poliklinik.net ateş ediyor
Yorumlarınız için teşekkür ederim